Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

American rezygnują z A350-800

Lotnictwo cywilne, 30 grudnia 2013

Linie American poinformowały o rezygnacji z zamówienia A350-800. W zamian przewoźnik nabędzie A350-900.

A350-800 US Airways. Samolot w takim malowaniu nigdy nie wzbije się w powietrze, a jego wizerunek pozostanie tylko ciekawostką dla miłośników lotnictwa / Rysunek: Airbus

Zarząd linii American, powstałych niedawno w wyniku fuzji American Airlines i US Airways (Jakie malowanie American?, 2013-12-17), postanowił zrezygnować z Airbusów A350-800. Jak wiadomo, w październiku 2007, US Airways zakupiły 18 samolotów tego typu, razem z 4 A350-900 (US Airways kupują 92 Airbusy, 2007-10-05).

Początkowo zakładano, że trafią one do przewoźnika w 2014. Jednak w 2009 anonsowano, że dostawy rozpoczną się w 2017 i potrwają do końca 2019 (US Airways opóźni dostawy Airbusów, 2009-11-28).

Obecnie zadecydowano, że wszystkie A350 zostaną dostarczone w wersji -900 (Oblot drugiego A350, 2013-10-15). Terminy dostaw pozostały bez zmian.

Decyzja American powoduje, że liczba zamówionych A350-800 spadła do zaledwie 61. Pierwsze samoloty tego typu mają wejść do eksploatacji w połowie 2016.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra