Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

easyJet znowu w Warszawie

Lotnictwo cywilne, 31 października 2018

Czołowy europejski przewoźnik lotniczy easyJet zainaugurował loty z Warszawy do Londynu-Gatwick, które będą się odbywać w poniedziałki, środy, piątki i niedziele. Towarzystwo przewiduje, że z nowego połączenia, obsługiwanego przez Airbusy A320, skorzysta 77 tys. osób. W większości będą to pasażerowie podróżujący służbowo i w interesach, ale elastyczne między Warszawą a Londynem-Gatwick mają zainteresować też klientów planujących krótkie wyjazdy i odwiedziny rodzin lub znajomych w Anglii lub Polsce.

Powrót easyJet do Warszawy został uhonorowany tradycyjnym salutem wodnym / Zdjęcia: Dariusz Kłosiński, Lotnisko Chopina.

Przewoźnik realizuje strategię dodawania do oferty kolejnych czołowych lotnisk, a wprowadzenie Warszawy do siatki połączeń oznacza, że liczba obsługiwanych przez niego europejskich portów lotniczych wzrosła do 158. 28 października rozpoczęły się loty easyJet z Lotniska Chopina do Berlina-Tegel. Linia spodziewa się, że kursujące na tej trasie A320 przewiozą 135 tys. pasażerów.

Od 28 października A320 easyJet docierają też ze stolicy naszego kraju do dwóch miast w Szwajcarii: 3 razy w tygodniu do Bazylei (we wtorki, czwartki i niedziele), i 4 razy tygodniowo do Genewy (w poniedziałki, środy, piątki i niedziele). Prognozy towarzystwa zakładają, że przewiezienie rocznie na trasach do / z Warszawy 300 tys. pasażerów,

Cieszymy się z inauguracji połączeń easyJet na czterech trasach z Warszawy. Jesteśmy przekonani, że loty do tętniących życiem miast, takich jak Berlin czy London, oraz do głównych szwajcarskich ośrodków kultury i sztuki, jakimi są Bazylea i Genewa, zyskają popularność wśród warszawskich pasażerów, a dodatkowo przyczynią się do napływu turystów, korzystnego dla lokalnej gospodarki i rozwoju kraju – stwierdziła dyrektor oddziału easyJet w Wielkiej Brytanii Ali Gayward.

Jako czołowy europejski przewoźnik lotniczy z zadowoleniem rozwijamy ofertę kierunków z Warszawy. Uważamy, że cztery nowe trasy będą cieszyły się popularnością i pozwolą nam osiągnąć długoterminowy, stabilny wzrost oraz wzbogacić listę celów podróży przy zachowaniu niskich taryf i wysokiego standardu obsług – dodała Ali Gayward.

Pojawienie się nowego przewoźnika – easyJet – poszerza i wzbogaca ofertę podróży lotniczych z Lotniska Chopina. Potwierdza to również atrakcyjność i potencjał gospodarczy naszego regionu Europy. Cieszymy się, że nasi pasażerowie mogą już korzystać z poszerzonej siatki połączeń – podkreślił Piotr Rudzki z biura prasowego Lotniska Chopina.

Zapytana dlaczego przewoźnik nie zdecydował się na loty z Modlina Ali Gayward odparła, że lotnisko bliżej centrum miasta jest wygodniejsze dla pasażerów podróżujących biznesowo i turystycznie. Warszawa jest olbrzymim rynkiem, na którym liczymy na ruch biznesowy. Oferujemy komfort podróży za dobrą cenę – nie jesteśmy tanimi liniami lotniczymi, a raczej zbliżonymi do tradycyjnych przewoźników – dodała Ali Gayward.

easyJet operowały już z Warszawy w l. 2004-2009. Obecnie Warszawa jest większym portem [niż wówczas], trzecim największym lotniskiem w Europie, na którym nie byliśmy obecni. Na razie nie planujemy utworzenia tu bazy. Głównym ograniczeniem jest liczba samolotów – w bazie potrzebne są 3-4 samoloty. Nasza flota nie rośnie tak szybko, jak byśmy chcieli – podkreśliła Ali Gayward.

easyJet nie planują na razie uruchomienia połączeń dalekodystansowych. Łączymy miasta Europy bez wchodzenia w jakiekolwiek sojusze, opracowując i definiując własny produkt – podsumowała Ali Gayward. Flota easyJet składa się z 308 samolotów, które obsługują 1032 trasy do 159 portów lotniczych w 34 krajach. Z usług linii pomiędzy wrześniem br. i wrześniem 2017 skorzystało ponad 88 mln pasażerów (Zimowe nowości na Lotnisku Chopina , 2018-10-31, Zimowy rozkład lotów z Krakowa, 2018-10-29, Z easyJet z Krakowa do Londynu-Luton, 2018-07-13, Łączone loty easyJet na dalekich trasach, 2017-09-15, easyJet poleci z Lublina do Mediolanu, 2017-07-11).




Galeria



Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.