Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Kolizja USS Montgomery

Marynarka wojenna, Strategia i polityka, 07 października 2016

Amerykański okręt USS Montgomery zderzył się z holownikiem w trakcie wyjścia z bazy morskiej w Mayport na Florydzie.

Po przejściu huraganu Matthew USS Montgomery będzie musiał powrócić do Naval Station Mayport na Florydzie, aby dokonać oceny stanu kadłuba po kolizji z holownikiem / Zdjęcie: Austal USA

W miniony wtorek załoga USS Montgomery (LCS 8), typu Independence, klasy Littoral Combat Ship (LCS), otrzymała rozkaz opuszczenia Naval Station Mayport na Florydzie w związku z nadciągającym huraganem Matthew (USN na pomoc ofiarom huraganu Matthew, 2016-10-05). Okręt miał wyjść z bazy w asyście holowników. Niesprzyjające warunki pogodowe, które panowały w rejonie, utrudniały jednak swobodne manewrowanie i w konsekwencji doprowadziły do zderzenia LCS 8 z jedną z jednostek pomocniczych.

Wskutek kolizji w kadłubie USS Montgomery powstał otwór o średnicy ok. 30 cm, przez który do wnętrza okrętu zaczęła przedostawać się woda morska. Dzięki szybkiej reakcji załodze jednostki udało się uszczelnić uszkodzony fragment poszycia. Następnie okręt opuścił bazę w Mayport o własnych siłach i kontynuował podróż w rejon wyznaczony przez dowództwo USN.

USS Montgomery znalazł się w Naval Station Mayport wskutek awarii układu napędowego, do której doszło zaledwie kilka dni po przyjęciu go do służby (Awaria USS Montgomery, 2016-09-20; Przyjęcie USS Montgomery do służby, 2016-09-10). Na Florydzie okręt przechodzi niezbędne prace naprawcze, które są prowadzone w ramach gwarancji przez producenta, Austal USA z Mobile w stanie Alabama. Następnie okręt wznowi podróż do portu macierzystego Naval Base San Diego w Kalifornii. 


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.