Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Airbus rozwija CDC

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 10 kwietnia 2019

Airbus rozwinął swoje Centrum Definiowania Kabin Pasażerskich Airspace (CDC) w zakładach w Hamburgu w Niemczech, aby dostosować program wyposażania kabiny pasażerskiej do różnych wymagań, włączając teraz samoloty rodziny A320 i A330 – w celu uzupełnienia istniejących obszarów dostosowywania kabin samolotów A350. Od tej pory użytkownicy wszystkich tych samolotów mogą korzystać ze sprawdzonego podejścia do szybkiego, łatwego i najnowocześniejszego definiowania kabiny pasażerskiej, którą Airbus oferuje nabywcom A350 od czasu otwarcia CDC w 2014. Ponadto CDC w pełni wykorzystuje markę kabiny Airspace, która po raz pierwszy została wprowadzona na rynek wraz z A330neo, w konsekwencji czego nazwa CDC została zmieniona na Centrum Definiowania Kabin Pasażerskich Airspace.

W Airspace CDC połączono pomieszczenia do funkcjonalnych testów wyposażenia kabin, obszarów prezentacji typowych produktów lotniczych, studiów projektowych definiowania materiałów i otoczenia, technologii wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości uzupełnionej przez makiety dedykowane dla klienta / Ilustracje: Airbus

Po uruchomieniu programu rozwoju w kwietniu 2017 rozpoczęto rozbudowę istniejących pomieszczeń CDC poprzez przeprojektowanie i wyposażenie dużego sąsiedniego hangaru lotniczego w nowoczesne wspólne środowisko pracy. Ukończony niedawno nowy obiekt ma około 4500 m² powierzchni przeznaczonej dla nabywców A320 i A330 i będzie służył do realizacji ich zintegrowanych rozwiązań kabinowych. Zwiększone CDC będzie miało nowe makiety, dostosowane dla potrzeb klienta, a także sale prezentacji i sale konferencyjne o bardzo elastycznej konfiguracji, umieszczone na dwóch piętrach, zapewniające nastrój industrialnego wnętrza (Schowki Airspace XL dla A321neo, 2019-04-05, Nowe kabiny Airbusa, 2016-03-24).

Dzięki możliwościom obsługiwania tras dalekiego zasięgu przez samoloty z rodziny A320 i ewolucji A330neo, kabiny samolotów tych rodzin stały się bardziej charakterystyczne i są przedmiotem intensywnego dostosowania do potrzeb klienta. Obecnie czterech z pięciu nabywców A350 to jednocześnie użytkownicy A320/A330. Ten krok jest korzystny dla wszystkich zainteresowanych stron, aby wspierać i unifikować definiowanie kabin pasażerskich w całej flocie – powiedział starszy wiceprezes Airbusa Sören Scholz (Uganda Airlines zamówiły A330-800neo, 2019-04-09, Pierwszy w świecie A330neo przekazany TAP, 2018-11-27).

W CDC nabywcy przeprowadzają proces definiowania kabiny za pomocą specjalnie zaprojektowanych stref. W ramach rozwoju wprowadzono kilka nowych technologii i usług, które są obecnie dostępne w różnych typach samolotów, m.in. nowy system wizualizacji Airbusa, który pokazuje kompletną konfigurację rzeczywistej kabiny na podłodze pomieszczenia. W połączeniu z oryginalnymi elementami wyposażenia kabiny klienci mogą przeprowadzać na żywo testy alternatywnych układów i scenariuszy. Oprócz tej innowacji, niektóre makiety konfiguracji zostały zwiększone o przestrzeń ładunkową, aby pokazać rozwiązania dotyczące wykorzystania przestrzeni na dolnym pokładzie. Ponadto sale konferencyjne są wyposażone w najnowsze technologie VR.




Galeria



Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.