Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Boeing w kwietniu: tylko 23 samoloty

Przemysł lotniczy, Strategia i polityka, Wypadki, 18 maja 2019

Największy amerykański koncern lotniczy, Boeing ogłosił, że w kwietniu 2019 dostarczył tylko 23 samoloty pasażerskie. To o blisko połowę mniej niż rok wcześniej, gdy dostawy wyniosły 44 samoloty. Dostawy objęły dziewięć 737 NG, jeden 747-8, jeden 777-300ER i dwanaście 787. To najgorszy wynik od 1997.

W kwietniu Boeing nie otrzymał żadnych nowych zamówień na samoloty komercyjne (półoficjalnie podano o zamówieniu 4 737 MAX przez nieznanego klienta). Co więcej, utracił zamówienia na 171 samolotów modelu 737. To głównie efekt upadku indyjskiego przewoźnika Jet Airways.

Boeing stara się produkować kolejne 737 MAX, licząc na to, że dostarczą je odbiorcom, gdy samoloty tego typu będą mogły wznowić loty po zmodyfikowaniu oprogramowania przez koncern i zaaprobowania go przez nadzory zainteresowanych państw / Zdjęcie: Boeing

Gwałtowny spadek sprzedaży Boeinga to efekt katastrof i uziemienia samolotów 737 MAX. Samoloty tego typu rozbiły się w ostatnich miesiącach w Indonezji i Etiopii (Wszystkie MAX-y uziemione, 2019-03-14).

Europejski rywal Boeinga – Airbus dostarczył w kwietniu 70 samolotów – 3 A220, 57 A320 (10 ceo i 47 neo), 2 A330 i 8 A350. Europejski producent uzyskał nowe zamówienia na tylko 5 maszyn (2 A330-800, 3 A350-900). Poinformował jednak o jednoczesnym anulowaniu zamówień na 5 samolotów.

Do końca kwietnia 2019 Airbus dostarczył 232 samoloty. W takim samym okresie rok wcześniej dostawy wyniosły znacznie mniej, bo 172 (Airbus tuż za Boeingiem, 2019-01-10). Tyle samolotów dostarczył do końca kwietnia 2019 Boeing.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra