Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Wsparcie techniczne malezyjskich OP

Marynarka wojenna, Przemysł zbrojeniowy, Strategia i polityka, 19 listopada 2015

Malezyjsko-francuska spółka dokona przeglądu naprawczego 2 konwencjonalnych okrętów podwodnych typu Perdana Menteri.

KD Tunku Abdul Rahman i KD Tun Abdul Razak (na zdjęciu) typu Perdana Menteri (Scorpène) przyjęto do służby w styczniu i grudniu 2009. Niewykluczone, że w najbliższych latach w linii uzupełnią je kolejne 2 okręty podwodne od DCNS / Zdjęcie: MO Malezji

Kuala Lumpur zleciło malezyjsko-francuskiej spółce joint-venture BDNC (Boustead DCNS Naval Corporation) dokonanie przeglądu naprawczego i innych niezbędnych prac stoczniowych konwencjonalnych OP KD Tunku Abdul Rahman i KD Tun Abdul Razak, typu Perdana Menteri (Scorpène). Remont każdego z okrętów potrwa ok. 18 miesięcy. Przedsięwzięcie zostanie zrealizowane w Malezji we współpracy z ekspertami z Francji.

Malezyjsko-francuskie przedsiębiorstwo od wielu lat odpowiada za wsparcie techniczne floty podwodnej Tentera Laut DiRaja Malaysia (TLDM, królewskiej marynarki wojennej Malezji, Wsparcie malezyjskich OP, 2015-04-01). DCNS współpracuje też z Malezją w zakresie szkolenia załóg obu okrętów i członków personelu obsługowego w bazie TLDM Sepanggar na północnym wschodzie kraju (Francusko-malezyjska współpraca szkoleniowa, 2014-04-10).

Obecnie w Malezji toczy się dyskusja na temat ewentualnego zakupu kolejnych 2 kowencjonalnych OP (Malezja zmniejsza budżet obronny, 2015-10-28). Tajemnicą poliszynela jest fakt faworyzowania francuskich Scorpène przez władze w Kuala Lumpur (Malezyjskie interesy Paryża, 2015-08-26).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.