Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Słaba sprzedaż Falconów

Lotnictwo cywilne, 07 stycznia 2016

Dassault opublikował wstępne wyniki sprzedaży odrzutowców biznesowych w ubiegłym roku.

W 2015 klienci zamówili zaledwie 25 odrzutowych Falconów / Zdjęcie: Dassault Aviation

Ubiegły rok był najgorszym od dekady dla koncernu Dassault, jeżeli chodzi o sprzedaż odrzutowców klasy biznes. W 2015 sprzedano zaledwie 25 samolotów z rodziny Falcon. Gwoździem do trumny była rezygnacja NetJets z 20 Falconów 2000. Zamiast nich przewoźnik wybrał kanadyjskie Challengery (Challengery dla rządu Hong Kongu, 2015-12-04) i Globale (Plan naprawczy Bombardiera, 2015-11-26). W 2014 klienci zakupili aż 90 biznesowych odrzutowców Dassault.

Użytkownikom dostarczono 55 samolotów, czyli o 10 mniej niż zakładano (Pierwszy medyczny Falcon w ChRL, 2015-11-26). Tyle samo Falconów trafiło na rynek w 2014. Do 31 grudnia 2015 francuski koncern zebrał zamówienia na 91 Falconów – 30 mniej niż w 2014. Najmniejszym powodzeniem cieszył się flagowy model 7X. W 2015 dostarczono zaledwie 12 samolotów tego typu. Rok wcześniej przekazano 28, a w 2013 – aż 43 Falcony 7X (Falcon 7X w Daocheng, 2014-09-19).

Według analityków powodem tak słabych wyników Dassault jest wolniejszy wzrost rynków wschodzących, a co za tym idzie zmniejszone zapotrzebowanie na odrzutowce klasy biznes dalekiego zasięgu. Wielu klientów czeka też na wejście na rynek najnowszego francuskiego samolotu – Falcona 8X (Próby Falcona 8X, 2015-10-19). Ma to nastąpić w połowie br.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.