Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Gorąca atmosfera wokół brytyjskich OP

Marynarka wojenna, 09 grudnia 2014

Brytyjskie media informują o pożarach, które miały wybuchać na pokładach atomowych okrętów podwodnych Royal Navy.

Większość z wypadków, do których dochodziło na pokładach jednostek typu Trafalgar i Vanguard zostało określonych przez ministerstwo obrony jako niezagrażające bezpieczeństwu załóg oraz samych okrętów / Zdjęcie: Royal Navy

O pogarszającym się stanie brytyjskich atomowych OP informują lokalne media. Według informacji przekazanych im przez ministerstwo obrony, w ciągu ostatnich 5 lat miało dojść do 44 zdarzeń, w wyniku których na pokładach okrętów typu Trafalgar oraz strategicznych typu Vanguard wybuchał pożar.

Do większości wypadków dochodziło na pokładach wiekowych jednostek typu Trafalgar. Przyjmowane do służby w latach 1983-1991 okręty są u schyłku swej kariery. Ich pozostawiający wiele do życzenia stan techniczny od lat jest przedmiotem dyskusji przedstawicieli klasy politycznej, środowisk wojskowych oraz komentatorów (Problemy techniczne HMS Triumph, 2013-11-12, Wyciek na HMS Tireless, 2013-02-18).

Okręty te zostaną wkrótce zastąpione przez nowoczesne jednostki typu Astute, budowane dla Royal Navy w zakładach BAE Systems w Barrow-in-Furness (Astute wracają do kraju, 2014-10-13). Część z Trafalgarów trafi niebawem do Her Majesty's Naval Base Clyde, w środkowej Szkocji. Najstarsze, HMS Torbay (S90) i HMS Trenchant (S91), pozostaną na terenie dotychczasowego portu macierzystego w Her Majesty’s Naval Base Devonport do 2017 i 2019, kiedy zostaną skreślone ze stanu floty (Przeprowadzka do Clyde, 2014-11-25).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.