Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Connection Service na lotnisku O’Hare

Lotnictwo cywilne, 11 września 2017

Specjalnie z myślą o podróżnych, którzy przylatują do portu lotniczego O’Hare w Chicago, sojusz linii lotniczych Star Alliance wprowadził nową usługę o nazwie Connection Service, która usprawnia proces przesiadkowy na kolejny lot innego przewoźnika zrzeszonego w Sojuszu.

Chicago jest czwartym największym portem przesiadkowym Star Alliance na świecie. Rokrocznie blisko 750 tys. pasażerów podróżujących liniami zrzeszonymi w Sojuszu, przesiada się właśnie na lotnisku O’Hare / Zdjęcie: Port lotniczy O’Hare

Tego rodzaju udogodnienie wprowadzone w macierzystym porcie linii United w Chicago będzie działało pod nową marką, która stopniowo obejmie podobne usługi realizowane w 11 głównych portach lotniczych na całym świecie. Z usługi Connection Service można skorzystać w przypadku wystąpienia ryzyka opóźnienia lotu. Specjalne oprogramowanie służy do monitoringu czasu możliwych przesiadek specjalnie dla pasażerów podróżujących docelowo do innych miejsc oraz wyszukuje w systemie pasażerów i odprawiony bagaż, w przypadku których występuje ryzyko spóźnienia się na kolejny lot. 

Taki efekt domina jest bardzo frustrujący nie tylko dla klientów, ale i dla linii lotniczych, kiedy to stosunkowo niewielkie opóźnienia skutkują spóźnieniem na kolejne loty. Pracownicy realizujący usługę Connection Service od razu są informowani o możliwych komplikacjach wynikających z opóźnienia lotu. Tuż po lądowaniu spotykają się z pasażerami i podejmują wszystkie konieczne kroki, aby przyspieszyć wszelkie formalności dotyczące kontroli paszportowej i odprawy bagażu tak, aby pasażerowie mogli zdążyć na kolejny lot. Jeśli okazuje się to niemożliwe, pasażer otrzymuje niezbędną pomoc przy zmianie rezerwacji – mówi odpowiedzialny za obsługę klienta w Sojuszu Star Alliance wiceprezes Christian Draeger.

Chicago jest czwartym, największym portem przesiadkowym Star Alliance na świecie. Rokrocznie blisko 750 tys. pasażerów podróżujących liniami zrzeszonymi w Sojuszu, przesiada się właśnie na lotnisku O’Hare.

Usługa Connection Service gwarantuje spokój ducha pasażerom, którzy mają niewiele czasu na przesiadkę. To znaczna korzyść dla naszych klientów i wzmocnienie pozycji portu lotniczego w Chicago jako lidera wśród portów przesiadkowych – dodajeMike Hanna, wiceprezes oddziału United na lotnisku O’Hare.

Podróżni przylatujący zza granicy muszą przejść odprawę celną i paszportową zanim będą mogli przesiąść się na kolejny lot. Korzystający z usługi Connection Service pasażerowie mogą szybciej załatwić te formalności w kolejce Express Connection, a w przypadku, gdy bagaż musi przejść ponową odprawę, zostaje oznaczony tak, aby przyspieszyć obowiązujące w tym zakresie procedury.

W porcie O’Hare działają oddziały następujących przewoźników zrzeszonych w Sojuszu: Air Canada, Air India, ANA, Asiana Airlines, Austrian, Avianca, Copa Airlines, EVA Air, Lufthansa, PLL LOT, Swiss, Scandinavian Airlines, Turkish Airlines oraz United, oferując blisko 17,5 tys. lotów tygodniowo do 187 portów lotniczych w 31 krajach (Swiss we Wrocławiu, 2017-06-01, Rozszerzenie code-share LOT i ANA, 2016-11-28, Joint venture Lufthansy i Air China , 2016-09-20, Nowy terminal w Monachium, 2016-04-23, Nowa koncepcja Star Alliance, 2015-12-14).  

Wszystkie centra Star Alliance zajmujące się świadczeniem pomocy przy przesiadkach w 11 portach lotniczych działają już od 10 lat, przyspieszając odprawę bagażu w sytuacjach podbramkowych. W ramach strategii Sojuszu, której celem jest poprawa jakości obsługi pasażerskiej, we wszystkich lokalizacjach prowadzona jest ocena usługi ulepszanej poprzez pomoc pasażerom spieszącym się na przesiadkę na kolejny lot. Usługa taka dostępna jest już w ofercie portów we Frankfurcie, Houston i Monachium.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2021 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.