Rosyjski Rosoboroneksport ogłosił przetarg na rebranding marki. Pierwszy etap operacji ma kosztować 7 mln rubli.
Rosyjski lider handlu uzbrojeniem Rosoboroneksport planuje przeprowadzić rebranding marki (Stabilne wyniki Rosoboroneksportu, 2015-02-25). Informacje o przetargu ogłosił właściciel przedsiębiorstwa, koncern Rostechnołogie . Wykonawca ma przeprowadzić analizę otoczenia konkurencyjnego i komunikacji Rosoboroneksportu oraz opracować strategię marki, slogan korporacyjny, elementy identyfikacji wizualnej i wyposażenia biur. Oferent powinien zaproponować nie mniej niż trzy slogany i hasła promocyjne. Koncepcja ma być opracowana w co najmniej trzech wersjach językowych, w tym angielskiej.
Przedstawiciele Rostechu oczekują, że rebranding podniesie rozpoznawalność Rosoboroneksportu na rynku. Podkreślają, że koncern dostarcza uzbrojenie do ponad 70 państw całego świata, współpracuje z 700 przedsiębiorstwami i odpowiada za ponad 80% eksportu rosyjskiego uzbrojenia. Na pierwszy etap operacji przeznaczono 7 mln rubli (ok. 450 tys. zł). Oferty można zgłaszać do 26 marca, a rozstrzygnięcie przetargu ma nastąpić 13 kwietnia. Rebranding ma potrwać nie więcej niż 120 dni roboczych.