Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło

Rebranding Rosoboroneksportu

Przemysł zbrojeniowy, 20 marca 2015

Rosyjski Rosoboroneksport ogłosił przetarg na rebranding marki. Pierwszy etap operacji ma kosztować 7 mln rubli.

Rosyjski lider handlu uzbrojeniem Rosoboroneksport planuje przeprowadzić rebranding marki (Stabilne wyniki Rosoboroneksportu, 2015-02-25). Informacje o przetargu ogłosił właściciel przedsiębiorstwa, koncern Rostechnołogie . Wykonawca ma przeprowadzić analizę otoczenia konkurencyjnego i komunikacji Rosoboroneksportu oraz opracować strategię marki, slogan korporacyjny, elementy identyfikacji wizualnej i wyposażenia biur. Oferent powinien zaproponować nie mniej niż trzy slogany i hasła promocyjne. Koncepcja ma być opracowana w co najmniej trzech wersjach językowych, w tym angielskiej.

Przedstawiciele Rostechu oczekują, że rebranding podniesie rozpoznawalność Rosoboroneksportu na rynku. Podkreślają, że koncern dostarcza uzbrojenie do ponad 70 państw całego świata, współpracuje z 700 przedsiębiorstwami i odpowiada za ponad 80% eksportu rosyjskiego uzbrojenia. Na pierwszy etap operacji przeznaczono 7 mln rubli (ok. 450 tys. zł). Oferty można zgłaszać do 26 marca, a rozstrzygnięcie przetargu ma nastąpić 13 kwietnia. Rebranding ma potrwać nie więcej niż 120 dni roboczych.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2024 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.