Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Kompletowanie napędu dla GCS

Marynarka wojenna, Przemysł zbrojeniowy, Strategia i polityka, 12 maja 2016

Rolls-Royce dostarczy dieslowskie generatory, który napędzą brytyjskie fregaty rakietowe Typ 26.

Nowe brytyjskie fregaty rakietowe Typ 26 będą napędzane m.in. dieslowskimi generatorami MTU 20V 4000 M53B, a także turbinami gazowymi Rolls-Royce MT30 / Rysunek: Rolls-Royce

BAE Systems, które jest głównym wykonawcą programu Global Combat Ship (GCS), zmierzającym do budowy 8 nowych fregat rakietowych Typ 26 (Dofinansowanie GCS, 2016-03-23), porozumiało się z Rolls-Royce w sprawie produkcji kolejnych elementów układu pędnego okrętów. Producent dostarczy 12 dieslowskich generatorów MTU 20V 4000 M53B o mocy 3015 kW każdy, które posłużą do napędu pierwszych 3 brytyjskich jednostek.

Fregaty rakietowe Typ 26 zostaną wyposażone w kombinowany układ pędny (combined diesel-electric or gas), w którym dieslowskie generatory będą używane do wytworzenia energii elektrycznej, a także napędu okrętów, w chwili, gdy będą szły z prędkością marszową. W sytuacji, kiedy niezbędne będzie nagłe przyspieszenie, uruchomione zostaną turbiny gazowe Rolls-Royce MT30. Kontrakt na ich dostawę zawarto latem 2015.

Rolls-Royce jest jednym z głównych poddostawców w programie GCS. Brytyjskie okręty zostaną też wyposażone m.in. w zintegrowane mostki nawigacyjne Raytheon Anschütz INBS (Mostki nawigacyjne dla GCS, 2015-08-06). Grupa Babcock zaprojektuje i dostarczy systemy kierowania obroną powietrzną fregat, Rohde & Schwarz UK wyprodukuje urządzenia łączności, a WR Davis – elementy instalacji elektrycznej (Nowi podwykonawcy GCS, 2014-06-04).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.