Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Nowe ceny katalogowe Airbusów

Lotnictwo cywilne, 14 stycznia 2014

Koncern z Tuluzy podał do wiadomości nowe ceny samolotów. Są one o 2,6% wyższe niż w ub. r.

Zdjęcie: Airbus

Nowe średnie ceny katalogowe samolotów Airbusa obowiązują od 1 stycznia br. Wzrost cen o 2,6% został skalkulowany zgodnie ze standardową formułą eskalacji, w okresie od stycznia 2013 do stycznia 2014. Cena każdego samolpotu zależy od jego masy, wersji zabudowanego silnika i wyposażenia kabiny pasażerskiej zgodnie z wymaganiami nabywcy.

Zgodnie z nowym cennikiem za A318 zapłacimy 71,9 mln USD (299 mln PLN), za A319 – 85,8 mln USD (356 mln PLN), A320 – 93,9 mln USD (391 mln PLN), a A321 – 110,1 mln USD (458 mln PLN) (Wizz Air zamawiają Airbusy A321, 2013-10-18). Modele A319neo, A320neo i A321neo kosztują odpowiednio 94,4 (393 mln PLN), 102,8 (428 mln PLN) i 120,5 (501 mln PLN) mln USD (Zamówiono już 10 tys. samolotów z rodziny A320, 2013-10-29).

Cena szerokokadłubowego A330-200 to 221,7 mln USD (922 mln PLN), A330-200F – 224,8 mln USD (935 mln PLN), a A330-300 – 245,6 mln USD (1,022 mld PLN) (25 dodatkowych A330-300 dla AirAsia X, 2013-12-19). Chętni na najnowsze produkty koncernu z Tuluzy muszą wyłożyć 260,9 mln USD (1,085 mld PLN) za A350-800, 295,2 mln USD (1,228 mld PLN) za A350-900 oraz 340,7 mln USD (1,417 mld PLN) za A350-1000 (Próby A350 w Boliwii, 2014-01-10). Cena jednostkowa największego samolotu pasażerskiego świata – A380 wynosi 414,4 mln USD (1,724 mld PLN) (Finalizacja umowy na A380 dla Emirates, 2013-12-23).

Oczywiście podane kwoty są podstawą do negocjacji. Zwykle wytwórcy sprzedają swoje produkty ze znacznym upustem, zwłaszcza w przypadku zamówienia większej liczby samolotów.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.