Łączny nalot samolotów wielozadaniowych Eurofighter, eksploatowanych przez wojska lotnicze 6 krajów, przekroczył 200 tys. godzin.
Obecnie na całym świecie eksploatowanych jest 378 Eurofighterów. Ich użytkownikami są lotnicy z Arabii Saudyjskiej, Austrii, Hiszpanii, Niemiec, W. Brytanii (Typhoon zrzuca Paveway IV, 2013-07-05, Setny Eurofighter RAF, 2013-01-30) i Włoch (Typhoony tankują z KC-767A, 2013-04-03). Na odbiór pierwszych samolotów czeka Oman (Oman zamówił Eurofightery, 2012-12-21).
Samoloty tego typu wchodzą w skład 20 eskadr: 7 ze składu Royal Air Force (4 w bazie Coningsby, 2 w Leuchars i 1 w Mount Pleasant, na Falklandach), 5 z Aeronautica Militare (2 w Grosseto, 2 w Gioia del Colle, 1 w Trapani), 3 z Luftwaffe (Laage, Neuburg i Nörvenich), 3 z Hiszpanii (2 w Morón, 1 w Albacete) oraz po jednej z Austrii (Zeltweg, 5 tys. godzin austriackich Eurofighterów, 2013-02-19) i w Arabii Saudyjskiej.
Nalot Eurofighterów rośnie równie szybko, jak liczba dostarczonych samolotów. Próg 5 tys. został przekroczony w listopadzie 2005, a już sierpniu następnego roku nalot zwiększył się do 10 tys. h. Do sierpnia 2008 flota Eurofighterów wylatała już 50 tys. h, a w styczniu 2011 osiągnięto 100 tys. h.