Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Cięcia w ASC

Przemysł zbrojeniowy, Marynarka wojenna, Strategia i polityka, 17 lipca 2015

Australijska stocznia poinformowała o planie zwolnienia ponad 100 pracowników. Powodem jest brak zamówień ze strony rządu centralnego.

ASC Pty kontynuuje zwolnienia grupowe w reakcji na brak nowych zleceń od rządu centralnego / Zdjęcie: ASC

Stocznia ASC Pty z Adelaide na południu kraju zwolni co najmniej 101 pracowników kontraktowych. Dziś poinformował o tym zarząd. Jest to już druga runda zwolnień grupowych w br. W maju pracę straciło 120 osób.

Kierownictwo ASC tłumaczy najnowsze decyzje kadrowe brakiem zamówień ze strony rządu centralnego. Canberra nie zdecydowała się m.in. na wykorzystanie opcji porozumienia o budowie 3 niszczycieli rakietowych typu Hobart (na zdjęciu), zawartego jesienią 2007. Umowa sprzed 8 lat dawała władzom prawo do zakupu po preferencyjnej cenie 4. okrętu (Ogromne koszty budowy Hobartów , 2015-05-25).

W dalszym ciągu nie wiadomo też, gdzie zostaną zbudowane nowe australijskie konwencjonalne okręty podwodne – następcy wiekowych Collinsów (DCNS ujawnia ofertę dla Australii, 2015-07-15; TKMS walczy o australijskie zlecenie, 2014-10-13). Naturalnym rozwiązaniem wydaje się zlecenie ich produkcji jednej z rodzimych stoczni, w tym np. ASC. Rząd w Canberze wyraża jednak obawy, że lokalny przemysł stoczniowy nie jest przystosowany do realizacji tak ambitnego przedsięwzięcia (Brak wiary w ASC, 2014-11-26). Władze rozważają więc przeniesienie budowy OP za granicę (Australijskie OP z zagranicy?, 2014-07-29).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.